Costum apa ni? Firaun?

egypt

Haha lucu dan menakutkan pun ada aku tengok wajah sendiri. TP Memang gempak la dinner kali ni semua pensyarah pun puji . Memang best macam2 kostum aku tengok lucu2 nak tengok lg apa yg budak2 batch aku pakai malam 2?? tunggu… NAPA plak ni? babnya aku dah terlost gambar2 lain entah di dalam pendrive aku xda. maybe di desktop aku kat rumah kazen aku. dah lama aku x balik ni..lepak rumah member DI Ampunk.Maklumla sudah ada notebook tu jakla yg ku bwk kehulu kehilir,

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

